czwartek, 21 lutego 2013

Informacja.

Kounichiwa :3 chciałabym na samym początku napisać, iż to jest mój em, chyba 4 blog? tak, chyba tak, 4 bo nie udanych tych wcześniejszych T_T tamte blogi były moją.. hmm.. porażką? ;_;. Pisałam jeden, nie wiem, może ktoś zna a ktoś nie, 'sasosakulovczimax' tak to chyba brzmiało. Ale niestety, temu komu się o dziwo podobało, nie będę go już pisała :c. Dlatego ponieważ, nie dość, że jakimś, nie wiem nawet jakim! zresetowało mi tego cholernego laptopa.. i przez to że po wyjebało mnie ze wszystkiego, między innymi z blogger, otóż zapomniałam hasła do konta google ;_; a do wlogowania się do bloggera, potrzeba także zalogować się przez google, to nie dało rady.. i bum.. zalogowałam się na nowo, postanowiłam nie bawić się w 'szukanie' mojego bloga. No i skończyło się to tak, że wkurzyłam się no, przeczytałam jeden blog, ale o NaruSaku, co nigdy tego nie robiłam, zawsze czytałam jedynie o SasuSaku. Ale teraz, po tym przeczytanym prze ze mnie blogu, natchnęło mnie uczucie na napisanie właśnie bloga o NaruSaku. Postaram się aby ten blog, był lepszy od swoich poprzedników, żeby był udany ;_; a nie taki jak tamte.. xd
Proszę o komentowanie go, bardzo bym się z tego powodu ucieszyła :D możecie pisać, że jest np. fajny itp, ale możecie też pisać że się nie podoba i pisać dlaczego, ja jako osoba prowadząca, postaram się to zmienić. Dobra, trochę się rozpisałam, napiszę jeszcze trochę o mnie ^^
Otóż, nazywam się Lena Z.(wiem brzydko, mój były pies miał tak na imię ;_;) ale moim rodzicom się to imię podoba, więc niech im będzie :D. Mam 14 lat, mieszkam w Polsce huehue xd, mam rodzeństwo, starszego brata, 16 lat ;) . Hm co by tu jeszcze pisać.. no nic. Zapraszam gorąco i miło i w ogóle na czytanie go :D!

A teraz przejdę do wprowadzenia do bloga :].

Blog ten, będzie opisywał pewną historię paru osób. Jak sama nazwa wskazuje będzie on głównie o Naruto i Sakurze, ale spokojnie, będą w nim także często pojawiali się inni bohaterowie, między innymi, Sasuke Uchiha, Kiba Inuzuka, Hinata Hyuga, Ino Yamanaka, Shikamaru Nara i inni. To wydarzenie będzie się działo przede wszystkim w mieście Konoha. Tak, tak mieście, nie w wiosce. Głównie, będzie to normalne życie 17 latków. Będzie identyczny świat do naszego. Identyczny? tak.

Ok, trochę krótkie to wprowadzenie, ale co ja się będę rozpisywać i do tego Wam wszystko pisać :D. Dzisiaj pojawi się 1 lub 2 notki, i tak co dzień. Postaram się też, aby te blog miał dużo części. To sayonara! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy